Kehitämme Esportin Teen Move -toimintaa omien kokemuksiemme sekä oppilailta ja opettajilta samaamme palautteen pohjalta: Jatkossa tulemme kutsumaan koululaisia liikuntatuntien puitteissa liikkumaan Esportiin.

Syykauden viimeiset Teen Move -tunnit pidetään viikolla 50 eli viimeinen kerta on torstaina 14.12.

 

omien kokemusten, nuorten ja koulun opettajien palautteiden
perusteella olemme kehittäneet Teen Movea yläkoulujen kanssa niin että me kutsumme kouluja liikuntatuntien aikana meille liikkumaan.

Etsitkö liikuntaharrastusta, jossa pääsee kokeilemaan ryhmäliikunnan uusimpia uutuuksia maailmalta tai jossa voi tutustua kuntosaliharjoitteluun pienryhmässä tai kokeilla eri pallopelejä?

Esport Teen Move liikuttaa 7.-9.- luokkalaisia nuoria kolmena päivänä viikossa tarjoten kaikkea tätä. Mukaan pääset edullisella kertamaksulla, joten osallistuminen on helppoa omien aikataulujen puitteissa. Tule liikkumaan mukavassa seurassa huippuvetäjien innoittamana!

Hinta: 4 €/kerta (osta lippu tunneille Esport Arenan vastaanotosta, ei etukäteisvarauksia)

Esport Teen Move syysaikataulu

Tiistai
klo 16.00-17.00 Pienryhmäharjoittelua kuntosalilla
klo 16.15-17.15 Palloilu

Keskiviikko
klo 16.00-17.00 Air Yoga

Torstai
klo 17.40-18.40 SuperBooty-Core

 

AIR YOGA
Air Yoga eli ilmajoogan perustunti. Tunnilla käydään läpi hammockin (kankaan) käyttöä, luodaan varmuutta hammockin kanssa työskentelyyn, sekä harjoitellaan air yogan perusliikkeitä.

Suositeltava vaatetus tunneille: ihonmyötäiset pitkälahkeiset housut ja paita, joka peittää käsivarret. Ei koruja. Tunnille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta ilmajoogasta.

SUPERBOOTY-CORE
Kivenkova 30 min pakaratreeni, johon on koottu kaikki tehokkaimmat ja nopeasti kehitystä tuovat pakaraliikkeet kuntosalilta ja jumppatunneilta. Tunnin toinen puolikas vahvistaa monipuolisesti keskivartaloa ja kehittää kehonhallintaa. Tämä on sinulle, joka haluat napakkaa ja simppeliä treeniä, ja näkyviä tuloksia!

PIENRYHMÄHARJOITTELUA KUNTOSALILLA
Voimaharjoittelua eri välineillä ja menetelmillä pienryhmässä (max. 8 hlöä) valmentajan johdolla. Tällä tunnilla on tavoitteena oppia uusia voimaharjoitteluliikkeitä, parantaa suoritustekniikkaa ja kehittää kehonhallintaa sekä lihasvoimaa monipuolisesti.

PALLOILU
Palloilutunti, jossa kokeillaan ohjatusti eri lajeja, mm. salibandya, jalkapalloa ja ultimatea.

 

Esport Arena
Koivu-Mankkaan tie 5
02200 Espoo